El marc legislatiu que regula la protecció de dades personals es regeix amb el que s'estableix al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril del 2016 i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals. És d'obligat compliment per a totes les empreses i/o autònoms que tracten dades personals.

El nostre servei presencial ofereix:

  • Suport a la implantació.
  • Generació d'un sistema documental amb tots els elements necessaris per complir amb els requisits de la normativa.
    • Un manual de protecció de dades on es detallen els tractaments que la empresa fa de les dades personals.
    • Una anàlisi de riscos. En funció dels diferents tractaments que es realitzen a les dades personals, es disposa d'un document on es detallen els possibles riscos, així com les mesures organitzatives necessàries per mitigar-los.
    • Exercici de drets. Procediment on es detalla la sistemàtica per la que els usuaris / clients / treballadors puguin exercir els seus drets de rectificació, limitació, supressió i/o oposició.
    • Procediment de notificació de bretxes de seguretat. Passes a seguir per notificar a la Agencia Española de Protección de Datos les violacions de seguretat que puguin afectar a drets i a la intimitat de les persones.
    • Clàusules on s'informa al personal de quines dades personals gestiona la organització, les seves finalitats i els seus drets.
    • Compromís de confidencialitat del treballador, respecte les dades personals i documentació operativa de la empresa.
    • Obligacions del personal relatives a la gestió de dispositius electrònics amb dades.
    • Autorització per l'ús de la imatge amb finalitats comercials.
    • Formació. Sessió presencial formativa a tots els implicats de la empresa.
    • Clàusules informatives dirigides als clients informant de quines dades personals gestiona la empresa.
    • Contractes amb les empreses que gestionen dades personals com a encarregats del tractament.
    • També els contractes amb aquelles empreses que accedeixen a les instal·lacions sense gestionar dades personals.
    • Cartell informatiu de videovigilància de les instal·lacions.
    • Clàusula informativa de correu electrònic.
    • Compliment normatiu.
    • Personal
    • Clients /usuaris
    • Encarregats del tractament.
    • Altra informació.
  • Newsletter
    • Tots els clients operatius reben periòdicament informació sobre les novetats respecte a la normativa, així com recordatoris sobre el compliment de determinats aspectes que es consideren crítics.
  • Servei de manteniment aportant totes les actualitzacions al respecte.
  • Assistència en cas d'inspecció.